Ciuchy firmowe marketingowym okiem

Kategoria:

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak wybitnie wpływają na nas wszelkie reklamy. Zawodowcy zajmujący się marketingiem bezustannie prześcigają się w projektach. To z jednej kwestii porządne, ponieważ rozwijające. Z drugiej zaś, stworzona przez nas podświadomość zaczyna mylnie odczytywać sygnały. Jesteśmy coraz mniej odporni na reklamy, choć wydaje nam się, że jest absolutnie odwrotnie. Strony WWW przenoszą nas do sklepów internetowych, reklamy w radiu są puszczane o takich godzinach, kiedy tak właściwie najwięcej ludzi podróżuje samochodem i nie wybitnie ma jak przełączyć stacje radiową. To istne szaleństwo, ale reklamy rządzą nie jedynie w telewizji i internecie, ale też w gazetach. Wykorzystuje się tam tak zwany system milenium. Redaktorzy są przymuszeni wypełniać tekstem co do jednego znaku puste pola, wolne od reklam. Dla żurnalistów jest to zjawisko właściwie smutne i nie wiadomo z jakiego powodu reklamy zdominowały nawet piękne i mądre gazety z autentyczną treścią.

Okiem marketingu człowiek jest jedynie konsumentem, którego warto zachęcić do kupowania przedmiotów – dla korporacji rekomendujemy też koszule reklamowe. Aż z trudem uwierzyć w to, jaki wpływ na życie milionów ludzi wywierają reklamy. Będzie to zjawisko powszechne i o jego istnieniu zdają sobie sprawę z tego całkowicie reklamodawcy, jak i odbiorcy komunikatu. Na chwilę bieżącą spoty reklamowe są wszędzie. W autobusach, na przydrożnych telebimach, w radiu, telewizji, internecie, gazetach, na ulicy. Nawet specjalnie wynajęci pracobiorcy chcą przekazać nam treści reklamowe. Świat oszalał po tym względem już parę lat temu, niemniej jednak to zjawisko nadal się nasila.

Reklamy zdominowały dziennikarzy. Kiedyś wstawiało się obrazki reklamowe w miejsca, które nie zostały zapełnione tekstem. Dzisiaj jest inaczej. To redaktor musi dopasować się w swoich pracach do wyznaczonego przez reklamy miejsca. Są odpowiednie systemy, jakich pilnują edytorzy. Reklamy są najistotniejsze i bez dwóch zdań otaczają nas na każdym postawionym kroku. Nie wiadomo jak układałby się rynek, gdyby nie było reklam. Być może kupowalibyśmy absolutnie inne towary i nie zwracalibyśmy tak dużej uwagi na marki ubrań, środków czystości i innych tego rodzaju rzeczy.

Opinie

There are no reviews yet.

Be the first to review “Ciuchy firmowe marketingowym okiem”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *